Щоденник звіту з практики – як написати правильно?

21 Гру 2022
2 034

Навчальний процес у більшості вищих навчальних закладів України орієнтований на вивчення теорії, внаслідок чого випускники не готові до трудової діяльності, незважаючи на наявність диплома. Щоб хоч трохи продемонструвати їм специфіку їхньої майбутньої роботи та ознайомити з основними її моментами у навчальних планах передбачено проходження практики (залежно від курсу та рівня знань студента практика може бути ознайомчою, переддипломною тощо).

Так як проходження практики є частиною навчального процесу, то контроль за її виконанням також залишається за співробітниками ВНЗ. Для його здійснення передбачено процедуру захисту практики, якій передує обов’язкове заповнення щоденника практики (у деяких випадках також необхідно надати звіт про проходження практики та характеристику).

 

Що таке щоденник звіту з практики?

Щоденник практики є звичайною книжкою формату А5, яка практично вся вичерчена різними таблицями і має багато пустографок. Поглянувши вперше на нього можна розгубитися, адже така письмова робота абсолютно не схожа на жодний з варіантів письмових робіт, до яких звикли студенти за роки навчання у ВНЗ. Однак, насправді, все так страшно – у щоденнику в основному містяться таблиці, до яких вносяться види робіт, які виконує студент та проставляються дати.

Зазвичай щоденник практики видають в університеті у роздрукованому вигляді, проте іноді його доводиться роздруковувати самостійно з методичних рекомендацій. Цей момент краще уточнити одразу у керівника практики з університету.

Навіщо потрібен щоденник звіту з практики?

Заповнений щоденник практики – допуск до її захисту в університеті. Від того, наскільки чітко і скрупульозно все буде прописано, залежить оцінка. Зрозуміло, що дискусію з комісією ніхто не скасовував і в багатьох ВНЗ одного лише щоденника буде недостатньо, але все-таки без щоденника точно нічого не вийде. Варто зазначити, що у щоденнику ведуться не лише записи самим студентом, а й проставляються печатки ВНЗ, який відправив студента на практику, та печатка бази практики. Також у щоденнику пишуть свої “відгуки” керівники з обох боків.

 

Як правильно заповнити щоденник звіту з практики – основні моменти

Щоб заповнити щоденник практики, слід:

  • порахувати кількість днів, протягом яких студент проходить практику. Дані можна знайти у наказі на практику – терміни варіюються від 2 до 8 тижнів;
  • переглянути приклад заповненого щоденника (його можна попросити у керівника практики від університету);
  • заповнити щоденник за аналогією.

При проставленні дат варто бути акуратними і не захопитися процесом, проставляючи всі числа поспіль, забувши про вихідні та кінець місяця (якщо практика потрапить на такий період).

Зазвичай у щоденнику практики прописуються такі пункти (ну чи щось схоже, адже все залежить від спеціальності, місця проходження практики та її виду):

  • знайомство з базою проходження практики та безпосереднім керівником практики на місці її проходження;
  • оформлення документів, які необхідні для безперешкодного проходу на базу практики;
  • ознайомлення з основними внутрішніми документами, що регламентують порядок роботи у тій чи іншій установі;
  • складання короткої характеристики підприємства;
  • визначення основних завдань, що ставляться перед співробітниками того чи іншого сектора (підрозділи);
  • складання звіту тощо.

Для студентів, які навчаються на юридичному факультеті, актуальним є включення таких пунктів, як ознайомлення з юридичними аспектами діяльності організації, вивчення архіву організації, участь в укладанні договору, розробка доповнень до договору тощо. Для майбутніх бухгалтерів та економістів актуальним буде вивчення особливостей заповнення видаткових та прибуткових накладних, збір звітів з операційної діяльності компанії тощо.

 

Помилки під час заповнення щоденника звіту з практики

Перша і найголовніша помилка, яку припускаються багато студентів – нерегулярне заповнення щоденника, що призводить потім до судомних спроб відновити в пам’яті пропущені дні і т.д. Як результат:

  • відсутність повного переліку виконаних завдань та заходів, що відбулися за участю студента, за період його перебування на базі проходження практики;
  • відсутність інформації щодо роботи в окремі дні. Якщо якісь дні не відображені в щоденнику, це свідчить про те, що студент у цей час був відсутній на базі. “Прогул” може бути виправданий виключно наявністю довідки про хворобу від лікаря;
  • відсутність цілісності подачі матеріалу;
  • дублювання видів робіт, які виконувались практикантом (звісно, ​​все могло бути так насправді, проте у звіті все має бути красиво – варто використовувати синоніми для збагачення способу подачі матеріалу) тощо.

 

Хто має підписати щоденник звіту з практики?

У щоденнику звіту з практики, як правило, потрібні підписи від:

  • керівника практики від університету (засвідчується печаткою ВНЗ). Зазвичай цей підпис на першій сторінці виступає чимось на кшталт “направлення” студента. Також куратор підписує щоденник на останній сторінці, де дає характеристику виконаної студентом роботі (скрупозності прописування звіту, комунікації з ним у процесі проходження тощо). Тут куратор ґрунтується на власних переконаннях, сформованих на основі отриманих даних від самого студента, а також враховує характеристику практиканта, яку дає йому керівник практики на місці її проходження;
  • керівника практики від бази проходження практики. Зазвичай цей підпис також ставиться на першій сторінці (кілька разів) і нею фіксується початок практики та її завершення. Також підпис ставиться навпроти кожного дня у таблиці та після характеристики практиканта. Зазвичай, у щоденнику місця чітко визначені, тому труднощів виникнути має;
  • іноді у щоденнику є сторінка, в якій прописується відкликання комісії, яка брала захист практики (тоді потрібні підписи всіх її членів).

Відсутність печатки організації не є підставою для відмови університету у прийнятті щоденника та у допуску студента до захисту.

Який відсоток унікальності має бути у звіту з практики?

Тут все залежить від індивідуальних вимог, які передбачені ВНЗ. Щоб заповнення щоденника не розтягнулося на необмежений час і документ було підготовлено вчасно, варто заздалегідь уточнити цей момент у куратора. Зазвичай, коректне оформлення щоденника (заповнення всіх граф та таблиць) та своєчасне його здавання – все, що потрібно. Як правило, вищі навчальні заклади не перевіряють щоденники практики на плагіат тощо. Але якщо вам не пощастило, слід звичайно ж про це подбати.

 

Як підвищити унікальність тексту?

Якщо унікальність тексту все ж таки є важливим моментом, який враховується при захисті, тоді звичайно варто подбати про те, щоб вона була на потрібному рівні. Підвищити унікальність тексту можна так:

  • використовувати синоніми. Тут не та ж історія, що з науковими роботами та ВКР, наприклад, синонімайзери будуть дуже доречними і виручають у скрутний момент;
  • більше інформації про організацію, де відбувається практика. Навіть якщо студентів кілька, у будь-якому разі навряд чи буде такий збіг, що про компанію все буде написано слово в слово.

Практика – це захоплююче та цікаво, а щоденник практики – не такий страшний, як його собі уявляють. Розібратися в тому, що і як писати достеменно зможе кожен, просто комусь на це може знадобитися більше часу. А якщо часу чи бажання немає, то завжди можна замовити звіт з практики в нашій компанії. Ми гарантуємо, що все буде підготовлено у чітко обумовлені терміни та буде “на висоті”. При цьому ціна на цю послугу відрізняється доступністю для студентів, що не може не радувати. Сумніваєтесь? Тоді швидше залишайте заявку та замовляйте звіт у наших спеціалістів.

 

  • Чи можна писати щодня одне й те саме, якщо до інших робіт студента не допускали?

Можна, проте варто все ж таки максимально урізноманітнити мову, щоб це не сильно впадало в очі.

  • Скільки часу потрібно на підготовку щоденника?

Все індивідуально, оскільки залежить від виду практики, змісту щоденника, індивідуальних вимог університету тощо.

  • Щоденник практики та звіт практики – це те саме?

Ні, це різні документи. Однак, вони між собою схожі, щоденник є свого роду “скороченим варіантом звіту” (щоправда, має свої особливості у вигляді наявності печаток і підписів від представника бази проходження практики, куратора від ВНЗ тощо).

Потрібна допомога у написанні роботи?
Звертайтесь за допомогою до наших спеціалістів і ми виконаємо будь-яке завдання

    Ви погоджуєтесь з правилами користування сервісом та даєте згоду на обробку персональних даних

    Запитання – Відповіді (FAQ)

    Час оцінки залежить від того, як швидко ми знайдемо відповідного автора, тому це може змінюватись в залежності від складності предмета, теми та термінів виконання. Зазвичай процес оцінки займає від декількох хвилин до двох годин, але в деяких випадках може тривати день або довше.

    Основним чинником, що впливає вартість роботи, є її складність. Навіть якщо ви з одногрупником замовляєте дипломні роботи одночасно, ціна може відрізнятися через різний рівень складності ваших завдань. Загалом вартість виконання роботи залежить від наступних факторів: тип роботи; дисципліна; термін виконання; кількість сторінок; рівень унікальності; специфічні вимоги до роботи.

    Оплата всіх робіт здійснюється готівкою у нас в офісі та безготівковий розрахунок. На даний момент підтримуються платіжні картки Visa та Mastercard, а також платіжні системи GooglePay та ApplePay.

    Ми надаємо можливість внести безкоштовні доопрацювання в замовлену у нас роботу до її захисту, за умови, що ви не зміните вихідні вимоги та завдання. Гарантійний термін на редагування необмежений.

    Звичайно! Юридично, компанії, які надають рефератні послуги, можна порівняти з репетиторами, які допомагають студентам готуватися до іспитів або ЗНО. Ми знаємо, де шукати інформацію для студентських робіт, як її структурувати, оформити та подати. Ми беремо оплату за послуги, що надаються.

    Авторів для роботи підбирає ваш персональний менеджер. При виборі автора ми враховуємо такі фактори:

    1. Рейтинг авторів у конкретній галузі (досвід та кваліфікація). Наприклад, кандидат чи доктор наук має вищий рейтинг.
    2. Рівень зайнятості автора – ми не дозволимо навіть досвідченому автору розпочати виконання вашого замовлення, доки він не закінчить роботу над попередніми проектами.

    Ми дуже цінуємо нашу репутацію, тому ми створили відділ контролю якості, який перевіряє кожну роботу перед відправкою вам. Якщо ми виявимо, що роботу повністю або частково завантажили з Інтернету, ми негайно припинимо співпрацю з таким автором, а інший автор виконає роботу якісно і з нуля. Однак за останні кілька років ми не стикалися з подібними випадками.

    Right Menu Icon

    Залишіть свої контакти та наш менеджер зв'яжеться з Вами

      Оставьте свои контакты и наш менеджер свяжется с Вами