Як зробити презентацію до курсової роботи?

3
Час читання: 4 хвилини

Зміст

 

Презентація до курсової роботи викликає у студентів безліч обурень. Таке додаткове навантаження мало кому сподобається. Але не варто передчасно негативно налаштовуватися. Кілька слайдів здатні стати справжньою паличкою-виручалочкою, щоб не зубрити доповідь і мати на захисті підказки прямо перед власним носом.

 

Навіщо і коли потрібні презентації до курсової?

 

Невід’ємна частина здачі курсового проекту – доповідь. Своє міні-дослідження студент повинен описати і візуалізувати. Так у викладача і публіки з’являється можливість не тільки на слух сприймати інформацію, а й бачити головне. Повірте, для багатьох саме таке сприйняття найлегше.

 

Якраз таки презентація і є візуальною частиною доповіді. З її допомогою:

  • зміст курсової роботи доноситься максимально наочно і повно;
  • викладачеві не потрібно вивчати великі фрагменти тексту тривалий час, за рахунок чого оцінка виконаної роботи формується так би мовити «не відходячи від каси».

текст презентация

Презентація допомагає уникнути зайвих питань від тих, хто не розчув або не зрозумів. Це свого роду страховка, яку обов’язково супроводжує промова за змістом. Тобто слайди й інші візуальні зображення повинні йти паралельно промові, бути доречними і стосуватися безпосередньо думки доповідача на конкретну хвилину.

 

Важливо! На сучасному етапі освіти фактично жоден захист курсової роботи не обходиться без презентації. Це ефективний інструмент отримання гарної оцінки.

 

Як робиться презентація до курсової роботи?

 

Презентації до курсових робіт створюються поетапно:

 

  1. Етап складання плану. На ньому визначається, з якою метою будуть демонструватися слайди, з’ясовується, що собою являє аудиторія, вибирається логіка розповіді. Для реалізації цього етапу студенту потрібно визначити:
  • цілі і завдання – то, для чого готується матеріал;
  • ідею презентації – то, як і що саме буде викладатися слухачам;
  • розгляд декількох шаблонів, які буде доречно використовувати;
  • схеми і діаграми, які спрощують матеріал;
  • структуру презентації;
  • логічність викладу матеріалу і точність візуалізації слів.

 

  1. Етап розробки. Студент повинен переконатися, що його презентація сильна і логічна за своїм смисловим наповненням. Наступний крок – технічне вдосконалення картинки:
  • підбирається оптимальний варіант слайдів – по вертикалі або горизонталі;
  • визначається розмір, шрифт, колірне рішення;
  • перевіряється автоматична функціональність всіх переходів;
  • перевіряється достатність часу показу для ознайомлення з об’єктами.

шаблон презентация

  1. Етап репетиції. Автору курсової роботи важливо «прогнати» свій вихід, і бажано не один раз. Суть презентації в тому, щоб підкріплювати, посилювати і пояснювати матеріал доповіді. Тому природно слайди повинні повністю відповідати сказаному і демонструватися вчасно. Таким чином, на фінальному етапі студент робить так звану підгонку промови і картинок, перевіряє точну паралель слайдів і слів.

 

Корисно! Найпоширеніші помилки при підготовці презентації – розміщення надмірно великої кількості тексту, що робить читання незручним, і надмірна строкатість, тобто занадто яскравий дизайн і кричущі декоративні елементи, що затьмарюють суть роботи.

 

Поради щодо оформлення презентації в PowerPoint

 

Створення і оформлення презентацій доступно з будь-якого гаджета, на якому є пакет Microsoft Office. А саме, цікавить опція широко відомої версії PowerPoint. Вона доступна для скачування на безкоштовній основі, а її інтерфейс зрозумілий навіть школяреві. Готових шаблонів програми цілком достатньо.

шрифт презентация

Є альтернативні варіанти. Наприклад, стандартний і всім відомий Word – найпоширеніший текстовий редактор. Після того, як презентація буде створена, необхідно її конвертувати в файл PDF. Так демонстрація буде максимально зручною. Цю ж маніпуляцію можна виконати з презентацією PowerPoint.

 

Структурні елементи

 

Презентація повинна бути авторською і також підлягає оформленню, як і сама курсова робота. Це робиться в такий спосіб:

 

  • На титульному (першому) слайді розміщується інформація про навчальну установу, дані про автора і рік, в якому підготовлений матеріал.
  • На другому слайді візуально відображаються цілі та завдання роботи студента.
  • Наступні кілька слайдів присвячуються основної частини роботи: її змісту, ключовим пунктам, окремим розділам.
  • Заключний слайд відображає результати курсової роботи – узагальнення, висновки, власну думку автора, глибину дослідження теми і ступінь вирішення пов’язаних з цією темою проблем.

 

Важливо! Не забудьте запустити фінальну картинку з фразою «Спасибі за увагу!». Ця умова майже завжди є обов’язковою. Ще один варіант – завершити презентацію першим, титульним слайдом, щоб нагадати аудиторії про автора і тему роботи. Так би мовити – закріпити ефект.

 

Правила по оформленню презентації

 

Презентація повинна бути правильно відформатована. Концепція полягає в тому, щоб донести думку публіці, використовуючи якомога менше елементів на слайді (в межах розумного, звичайно ж).  Супровід доповіді має бути «вишуканим»:

 

  • кількість слайдів – 10-12;
  • слайди повинні точно підтверджувати сказане і по секундах збігатися зі смисловим змістом промови;
  • дублювання слів доповідача в повній аналогії заборонено;
  • використовується тезова подача інформації, повинні переважати схеми, діаграми, таблиці;
  • текст на одному слайді не повинен перевищувати обсяг в 30-40 слів;
  • заголовки оформлюються шрифтом від 28 до 32, для текстів використовується розмір від 18 до 24;
  • кожен слайд повинен мати свій заголовок.

фон презентация

Складні і химерні стилі не потрібні. Перевагу слід віддавати білому тлу і холодним тонам. Кількість інфографіки має бути помірною. І, звичайно ж, необхідна точність, грамотність, достовірність. У цих та безлічі інших питань компетентний головний помічник студентів – компанія «Світ Знань».

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована