Звіт з навчальної практики: написання та оформлення

1 079
Час читання: 3 хвилини

Зміст

Практика для студента – важливе заняття, яке потребує особливої ​​уваги та дозволяє отримати нові навички та досвід. Однак після неї слід оформити звіт, про який ми поговоримо докладніше.

 

Загальні вимоги щодо змісту навчального звіту з практики

Щоб практичний звіт було оформлено правильно, важливо звернути увагу на його структуру. Така частина, як зміст, не є обов’язковою, але буде непогано, якщо ви структуруєте всю інформацію, яку розмістили на папері, і поділите її на розділи та підрозділи. Особливу увагу необхідно приділити вступу. Тут ви повинні вказати завдання та цілі, які ставили перед собою під час проходження практики, які хотіли виконати, обґрунтувати актуальність вашого звіту.

 

Основна частина звіту з практики

 

Тут розміщуються практичні особливості робіт, які ви проводите. Студенту необхідно зрозуміло і точно викласти, якою є структура підприємства, що він вибрав для проходження практики, а також дати йому характеристику.

При складанні опису підприємства важливо утриматися від надання суб’єктивної оцінки.

Після опису безпосередньо організації, в яку ви були направлені, необхідно перейти до узагальнення матеріалу у звіті, а також вказати всі процеси, де ви були задіяні як фахівець. Важливо не забути вказати і той факт, чи було надано вам допомогу та курування під час вашої роботи. Звіт може містити ваші персональні рекомендації, як можна було б поліпшити або модернізувати підприємство.

 

    Потрібна допомога у написанні роботи?

    Висновок звіту про проходження практики

    У фінальній частині звіту студент повинен опублікувати висновки та пропозиції, зроблені на основі набутого досвіду. Оформлення висновків досить простий процес. Необхідно максимально коротко викласти підсумки і результати, посилаючись на цілі та завдання, зазначені на самому початку.

    Коли буде оформлено висновок, не забудьте віднести звіт на підпис керівнику практики в організації, де ви її проходили.

     

    Список літератури та характеристика

     

    Документи у звіті з практики розміщуються відповідно до їх важливості, де першими йдуть нормативні акти, і лише потім – наукові та освітні статті. Ось покроковий алгоритм оформлення бібліографії у Word:

    1. У меню посилань необхідно вибрати пункт списку літератури, після чого визначитися з типом самого списку.
    2. В кінці абзацу необхідно проставити джерело за допомогою шляху посилання/вставити посилання/додавання джерела.
    3. У вікні, що випало, заповнити всі графи та дані про джерело, автора, видавництво та інші нюанси.
    4. Після додавання джерела на вказаному місці з’являться дужки з посиланням на список літератури.

    Для правильного оформлення бібліографії краще ознайомитись із правилами самого ВНЗ чи ДСТУ.

     

    Як правильно оформити звіт з навчальної практики?

     

    Для того, щоб студенту якісно оформити звіт, необхідно врахувати стандартні рекомендації щодо ДСТУ. Існує кілька стандартних правил оформлення:

    • Розмір звіту має становити не більше сорока сторінок;
    • На кожній сторінці має бути нумерація;
    • Колір шрифту має бути чорним;
    • Використовується стандартний шрифт Times New Roman;
    • Основний кегль тексту – дванадцятий чи чотирнадцятий;
    • Між рядками повинен бути подвійний або полуторний інтервал;
    • Новий рядок повинен починатися з відступу 1,25 см;
    • Розділи повинні мати свої назви;
    • Кожен розділ починається з нового рядка;
    • Розміри відступів: лівий – 3 см, правий – 2 см, верхній та нижній – 2 см;
    • Не дозволяється перенесення слів.

    Необхідно також зазначити, що кожен окремий ВНЗ може мати власні правила та нюанси оформлення практичної звітності, що важливо враховувати та уточнювати на кафедрі.

     

    Як оформлювати додатки у звіті з практики?

     

    Оскільки практика може бути різноманітною і досить великою, до звіту рекомендується підшити додатки, що дозволять краще розкрити особливості підприємства, його роботи, маніпуляцій, що проводяться там, і отриманого вами досвіду.

    Додатки мають свої нюанси оформлення:

    1. Кожне доповнення має починатися з нового аркуша.
    2. У центрі сторінки знаходиться напис «ДОДАТОК» з його номером.
    3. Потім слідує заголовок схеми/таблиці, написаний у центральній частині з маленької літери.
    4. Для нумерації можна застосовувати український алфавіт і арабські цифри.
    5. Дозволяється лише наскрізне нумерування сторінок.

    Додатки можуть складатися не тільки з тексту, а й з графічних матеріалів, таблиць і малюнків.

    Завдяки цій інформації ви зможете оформити звіт з практики так, щоб він не викликав запитань на кафедрі, і ви змогли отримати найвищий бал. А щоб не доводилося самостійно вникати в нюанси та особливості оформлення, краще замовити звіт з практики у компанії «Світ Знань»!

     

    • Яким шрифтом писати звіт із практики?

    Для оформлення використається класичний шрифт Times New Roman.

    • Що має бути в основі звіту з практики?

    Основна частина звіту будується на описі підприємства, його функціонуванні та особливостях.